Pohjan kirkonkylän kyläyhdistys ry, Pojo kyrkoby byförening rf

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää kylän asukkaiden yhteistyötä, omatoimisuutta, kylän elinkelpoisuutta sekä toimia sen asukkaiden yleisten ja yhteisten etujen valvojana. Lisäksi yhdistys pyrkii edistämään kylän asukkaiden yleisiä ja yhteisä toimeentulomahdollisuuksia, palveluiden säilymistä alueella, kylän vakinaisten ja vapaa-ajan asukkaiden viihtyvyyttä sekä harrastus- ja kulttuuritoimintaa.

Föreningens syfte är att befrämja byns invånares samarbete, självständiga initiativförmåga och byns livskraft samt bevaka dess invånares allmänna och gemensamma intressen. Vidare strävar föreningen efter att befrämja byns invånares allmänna och gemensamma utkomstmöjligheter, bevara servicen i verksamhetsområdet, befrämja byns stadigvarande invånares och fritidsboendes trivsel, fritidssysselsättnings- och kulturverksamhet.