Nuorisotoiminta - Ungdomsverksamhet

Kyläyhdistyksen nuorisojaosto vastaa kyläyhdistyksen lapsille ja nuorille suuntautuvasta toiminnasta. Ilmoitamme tapahtumista ja Uncan-toiminnasta Instagramissa (@Pojopoppoo) ja kyläyhdistyksen Facebook-sivuilla.

Byföreningens ungdomssektion ansvar för verksamheten som vänder sig till barn och ungdomar. Vi informerar om händelser och Uncan-verksamhet på Instagram (@Pojopoppoo) och byföreningens Facebook-sidor.

Yhteystiedot / kontaktuppgifter:
Marianne Liitelä, p./t. 040 580 8755, marianne.l(at)hotmail.fi

Pohjan kirkonkylän kyläyhdistys haluaa vaikuttaa nuorison mielekkäiden vapaa-ajanmahdollisuuksien kehittämiseen ja parantamiseen. Tämä tapahtuu yhteistyössä nuorison, heidän perheiden, koti- ja kouluyhdistyksen sekä kaupungin nuorisotoiminnasta vastaavien kanssa.

Pojo kyrkoby byföreningen vill verka för att utveckla meningsfulla fritidssysselsättningsmöjligheter för ungdomen. Det görs i samarbete med ungdomarna, deras familjer, hem- och skolaföreningarna och ungdomsarbetsansvariga i staden.